I was born this way baby ! ;)





Hola amigos!
Kände att jag var på humör för att ta ego pixx ;) Så det gjorde jag.
Tog dock många fler än dom 3 där ovanför. Men detta är dom jag blev mest nöjd med faktiskt.
Har säkert massa bilder att redigera och fixa med nu,så har lite jobb till klockan 21.00!
För då börjar Desperata Hemmafruar :D ååh de programmet är som en drog för mig.

Är tonåring nu också, haha. Har faktiskt inte haft tid att blogga.
Vi har väldigt mycket i skolan nu innan sommarlovet.
Jobba klart i matten etc . Det är jobbigt men skönt när det är gjort.
Då slipper man gå och oroa sig för det hela sommaren. Bloggar strax igen.

Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0