We should´ve been dead by now.

så mycket hon vill säga men som inte ord kan beskriva.
Vad ska hon göra när alla bara skiter i?
När hon har tappat hoppet och ingen tycks lyssna,
 när orden i munnen får henne tillbaka till det tysta.
Det är då man måste gå , man måste kämpa på.
Känslan finns kvar men man klarar sig ändå.
Ge aldrig upp hoppet och ställ dig aldrig frågan
 '' varför lever jag'' tänd istället livslågan.


Du ska tänka positivt och inte på en massa skit.
Tänk istället på ditt liv.
Alla saker man kan göra för att få upp den goda känslan.
 Det finns dom som älskar dig
fastän du känner rädsla
.Så börja gå framåt och inte bara gå bakåt.


Känn att du lever såhär och då blir det ingen dålig morgondag.
Det är klart att du är starkare på något ställe.
Men glöm aldrig bort att du också kan ha rätt.


Vad kan du förlora om du bara försöker?
Du får en ny chans att hitta det du söker.
Ge livet lite hopp om att leva igen,
jag svär att en dag ska hon också hitta hem.
Att allting är jobbigt ja det vet jag att det är
jag har varit där själv förut.
Men nu har allting ordnat sig, så lita på mina ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0