its my f*cking nightmare..

En saknad finns kvar och den kommer alltid finnas.
Och hur lycklig jag var med dig,kommer jag alltid minnas.
Tårarna mina har runnit oavbrutet sedan du lämnade mig,
en sak är iallafall säker du är så jävla speciellt bra för mig.
Våra hjärtan dom blev till  ett och dom slog för oss två.
Men du tog mitt hjärta med dig då du valde att gå.
Den dagen det blev vi,är någonting jag saknar bara.
Minnen av oss kommer få mig att le,hela fkng tiden .
Men att det inte är vi längre det vägrar jag att se.
Har försökt att glömma och har försökt att förstå.
Har insett att jag älskar dig nu,då och föralltid.
Vi har ett ''vi'' som jag vill tillbaka till.
För utan dig här,kan jag nog inte leva.
Min tid står still utan dig och saknar dig.
Allting jag gjorde det gjorde jag för dig.
Men ändå dög jag inte till och du lämnade mig.
Jag ville ge dig allting men nådde aldrig fram.
En saknad kom så fort du släppte min hand.
Jag ser livet ifrån ett helt annat håll idag.
Jag lever för dig,men du verkar ej bry dig.
Tänker på minnen och ser oss två på en bild.
Jag gråter för att du,du var ju min framtid.
Så söt var du,första gången som vi snacka.
Våran tid var underbar,vill ha dig som min.
Saknar dig som mest när du kalla mig din.
Dagarna med dig ,dom var som i himlen.
Snälla låt mig leva det där livet igen ?
Från sättet du såg på mig,till det blev vi.
Jag älskar dig dag och natt och så lär det förbli.
Allting jag önskade gjorde du till verklighet.
Men jag kan aldrig glömma ditt stora svek.
Allting jag gjorde, var det inte värt nåt?
Jag undrar vad som hade hänt om du aldrig gått.
Det var du som aldrig försvann iväg.
Och jag litade på dig för att vad du än sa..
så kändes det som att allt plötsligt blev bra.
När vi prata med varann börja hjärtat mitt att slå.
Jag har tänkt på dig sedan första gången vi prata.
Minns det som igår och det är tiderna jag saknar..
att alltid kunna ringa upp dig och att alltid veta,
att du föralltid skulle stanna vid min sida..


S.C JAG ÄLSKAR DIG NU DÅ OCH FÖRALLTID. KOM TILLBAKS.





Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-06 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0