i think that i might be falling in love with you..sorry

Jag sitter hemma hos min älskade mormor. Ska fråga om jag får öppna godis snart,det är söndag jag vet. Men man måste ha godis under helgen? Älskar verkligen min mormor mest av allting. Hon är den underbaraste människan jag någonsin har träffat,det finns ingen som är så snäll som min mormor.Hon är verkligen en ängel.Annars så har jag bara varit hemma idag,min syster är sjuk och jag var sjuk förra veckan så hoppas att jag inte blir sjuk igen. Nu när skolan börjar och allting.Hade magsjuka som ni kanske visste. Usch jag avskyr det.Ja just det! Skolan börjar imorgon för dom flesta,men inte för dom på Vittra dom har lov till på Onsdag..it sucks. För tiffany går ju där och då kommer hon förmodligen bomba mig med sms när jag är i skolan? Haha lärarna kommer få damp på mig vafan. Och egentligen skulle jag ha pluggat multiplikationtabellen under lovet,blev det av? Nej det blev det inte.Orkade inte,ska man göra någonting man inte orkar ?Haha så är mina tankar. Och man vill ju inte veta av skolan när man har lov.Drömde en helskum dröm inatt..Kan berätta.den lär vara ointressant men orkar inte någonting annat just nu..

Såhär var det :
Jag var med mina två kompisar Hanna och Anton och vi satt utanför blå kiosken och käkade varsin mos.. Helt plötsligt så hör vi på radion ''TA SKYDD UNDER TAK'' och precis när det är sagt så typ kommer det ett tak över oss,skumt.. sedan så säger radion '' Vi är under attack , det är bäst att stanna inne'' . Och vi slängde oss på marken med händerna på huvudet och helt plötsligt hör vi bara en ''KABOOOOOOOM'' haha typ. Och då hade våran skola blivit träffad.Sedan springer vi till mitt hus och upp på mitt rum. Men då slänger vi oss på golvet igen för dom bombar fortfarande. Och helt plötsligt kommer 4 marsian gubbar in..Ni vet såna på Mars haha. Nej jag vettefan. Helsjuk var den iallafall och den kändes så sjukt riktig så jag va helt kallsvettig när jag vaknade och mitt hjärta gick i 1000493 km /h typ. Jag försökte kortfatta den och jag hoppas ni förstår ändå :).

Sitter just nu och läser lite inne på peter08's blogg,ni vet kissies lillebror peter? Har följt honom i några ( rätt många) år nu faktiskt. En av dem få bloggarna jag följer och jag har riktigt fastnat för denna..Vet inte varför för den skiljer sig inte så mycket från andra bloggar men den är typ mer kreativ tror jag. Och jag tycker att den är bra och så är det ;)Är inte på blogghumör egentligen,men man måste ju. Ska strax ta sminktips..det var ett tag sen,så ni får la ha det så roligt tills jag bloggar igen ;) puss & kram / Sämsta uppdateraren ever.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

allt bra med dig ?



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från coola Hoof Store, vad skulle du vilja ha ?

Skriv det här:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till!

2011-02-25 @ 19:12:53
URL: http://moonzanna.se
Postat av: lovisa

Hej där!:) allt bra?:)



Just nu har jag en tävling med sminkprinsessan.com där du kan vinna ett läppkit!

om du är intresserad kan du kika bloggen:)

2011-03-01 @ 12:28:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0