Gash..jag suger..


..Verkligen med mitt bloggande. Uppdaterar er nu istället.Massa.

Jag och min kära storasyster åkte ju till göteborg i Lördags.Vi köpte en alla♥dags present till mamma. Vill ni veta vad hon fick? En parfym som hette Womans Dream eller någonting. Ni skulle bara veta hur otroligt gott den luktade.Sen köpte vi en handgjord ''påse'' från indiska.Och så fick hon lite godis :). Ni skulle bara veta hur glad hon blev. Inte bara för presenten utan för att vi verkligen åkte ner till göteborg tillsammans och att vi var vänner.Hon ska fylla 18 så hon är lite problematisk,haha!♥

Sen har jag inte gjort så mycket. Tiffany sov hos mig Lördag till Söndag.Jag sov hos henne Söndag till Måndag. Jag var jättetrött på SöndagsKvällen men det var skönt att komma hemifrån. Har lite problem inom familjen just nu så jag är väldigt ledsen och så därför sov jag hos henne. Vi tittade på ''Tropic Thunder'' asgrym.''Pretty Woman'' och Någon mer,kommer inte ihåg vad den heter.På morgonen (Måndag) tittade vi på ''I taket lyser stjärnorna'' så otroligt fin hihi.

Natten till Tisdag var jag magsjuk.Fyfan säger jag bara,jag hatar att spy. Men nu är jag frisk igen så det är gött.
Spydde så fort jag åt/drack någonting.Så det var inte så roligt direkt men tur att det gick över så fort iallafall :).

Idag var jag med H,vi gick till stan och typ några snygga killar glodde asmycket på oss och gick efter oss. Störande men.Vi var på mc donalds och åt.För lata för något annat,Haha sedan så gick vi till plojen och köpte dricka,gick och satte oss på några stolar utanför cubus och pratade.Sedan klockan kvart i 4 var hon tvungen att gå .Hon skulle ta bussen hem klockan 4 så hon hade bråttom till sin syster.Så jag drog hem och satte mig vid datorn och drack cola. Nu ska jag strax göra pannkakor till mig :).Hungrig människa här,♥

Ni får en söt bild.Fastnade verkligen inte på bilder idag dock.Älskar verkligen bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0