Hej ..

Förlåt att det tog lite tid innan jag bloggade nu imorse. Men det hände lite saker i familjen som gjorde mig ledsen.
Men nu är jag relativt glad iallafall och ska strax gå till skolan tror jag. Vi börjar 09.10 så det är lite skönt faktiskt.
Har inte så mycket mer att säga men jag får väl blogga när jag har kommit hem från skolan . Ska ut och springa
med Elin idag så vi får se hur mycket jag orkar och faktiskt hinner med ;)


Ord till en person :
Jag vet inte vad som har hänt , men ju mer jag träffar dig ..ju mindre gillar jag dig .
Förlåt men jag tror inte att vi passar ihop , och verkligen inte efter allt som hänt.
Livet har sin gång, gud har sin vilja och gud har valt att vi inte fungerar ihop helt enkelt.

Kommer vi någonsin bli lika tajta som vi vart en gång igen ?


För att kärlek ska fungera krävs lycka .. och för att lycka ska fungera krävs kärlek.
Inget av det existerar i min värld just nu ..allt är bara svart , grått och ...trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0