Hej kanske man ska säga ?

Hej ! Längesen jag sa hej i början kanske är lite trevligare?
Jag och Mamma hade som sagt ''myskväll/filmkväll'' igår, vi kollade först på leagelly blonde 1 och sen tvåan och sen så kollade vi på Huset fullt igen. Vi satt åt lite godis och bara chillade liksom . Jag tycker det var jättemyyyys.

åååh!!! jag längtarjättemycket till imorgon ! Inte bara för att vi ska ha NO och börja labba utan att få träffa allt folk.
Och så får jag träffa han som jag gillar, det är nästan därför jag längtar mest till imorgon . Hihi schhh !^^

Men nu ska jag gå och hjälpa min kära mamma med maten . Vi får besök utav mormor och gammelmormor idag. Så det ska väl bli riktigt roligt hoppas vi på . Vi ska äta annikapanna och fläskfilé
Låter det gott tycker ni ? Det tycker jag låter jättegott och det är verkligen jättegott också ;-)

Hejdå , hoppas detta blev ett bra inlägg och att ni förstår vad jag försöker få sagt.
Är tyvärr inte så bra på att uttrycka mig genom att skriva säger många och jag har själv märkt det.


Ett av mina skolkort, detta är som ni ser det enskilda. Vi tog tre enskilda och
jag blev mest nöjd med detta om jag ska vara helt ärlig och det är jag ju ;-)

Kommentarer
Postat av: DIN ELVIRA!

Hej!

Måste säga att du var SJUUUUUUKT nice där!

SHIIT vad söt du var!

Vara med varanrda snart!(A)

2010-09-19 @ 09:01:39
URL: http://www.arnstrand.bloggplatsen.se
Postat av: Elvira

Hej!

Du MÅSTE säga nu!

vem är det du gillar?!

2010-09-19 @ 09:02:56
URL: http://www.arnstrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0