haaiiiii bäbis.

Har varit med tiffany och johanna idag, vi hade jättetråkigt . Vi hade lite.. ni vet skoj för vi satt vid rampen .
Nej vi hade inte tråkigt, vi hade faktiskt riktigt roligt. första gången efter mitt och johannas '' bråk'' som jag träffade
henne. Men jag känner att jag orkar faktiskt inte lägga ner någon energi på att vara sur eller så på henne för att hon
är faktiskt jätteroligt att vara med. Hon har samma humor som mig och tiffany. Ja vi har sjuk humor ni vet väl det
?

Skolan var bra. Jag måste säga att för typ första gången i mitt liv så älskar jag att gå till skolan , helt sinnessjukt
är det egentligen . För jag är verkligen inte den typen som längtar efter skolan i vanliga fall men östlyckan är faktiskt
riktigt bra, så det är nog därför jag längtar :)



Jag behöver inte tid att tänka, jag har tänkt klart och mitt beslut är dig.
Jag behöver dig, jag vill ha dig. Du är min ängel och jag älskar dig .
Kan du bara inse det faktum med att jag fortfarande vill ha dig och jag
vill alltid ha dig, snälla förstå det.  Jag trodde aldrig att jag behövde någon så mycket som nu..



Tiffany Johansen Världens bästa vän !

Jag har aldrig kunnat vara mig själv med folk .
Iallafall inte som jag kan vara med dig och vi är sjuka.
Vi har alltid roligt ihop och vi är faktiskt förlovade otrogne djävul.
Du är verkligen helt fukking amazing underbar och du är dum .
Jag älskar dig .. mest av allt och jag finns alltid bara att ringa du kan mitt nr. 


Peace out babys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0