För...

Förlåt för att jag inte skrev något efter inlägget nedan. Men jag har varit j*vligt besviken på en viss person .
Hon svek oss verkligen och det kändes j*vla f*ttigt. Förlåt för mig ovårdade språk men jag är sur men förlåt.
Men jag orkar inte lägga ner någon energi på människor som gör annat än vad dom lovar. Usch på dom .
Jag har varit med om detta ett antal gånger och hörni , lyssna på dessa orden :

Lita aldrig på någon , lita på familjen i första hand . Visst jag litar på tiffany jättemycket men det kan jag ta imorn .


Jag sitter hemma hos min mormor. Jag behöver tänka på annat än just detta. Förlåt men hoppas ni förstår.

Vill ni veta en sjuk sak ? Min morfar sitter och kollar på camp rock 2 just nu, helt själv x'd.
Så töntig & jobbig är han .




Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Tuff morfar!

2010-09-26 @ 17:03:23
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0