Åh gud.

Har fakiskt haft en jättestressig dag idag. Typ.
Jag vaknade typ..8 tror jag ? Inte helt säker.
Sen gjorde jag mig iordning och var klar ungefärg fem över 1.
Sen så träffade jag elin och vi åkte till stan , vi (jag) köpte ett par örhängen till henne (snällt va ? )
och ett halsband till mig. Kan ta ett kort på halsbandet senare så ni får se hur det ser ut .'
Och jag kollade hur mycket det kostade att ta hål i örat , så jag ska göra det på Måndag eller imorn.
Får se , det beror på när jag ska träffa Elin men jag tror att det blir på Måndag efter skolan . (spännande ^^ )
I vilket fall,sen åkte vi till donken(fetto ja) ^^ . Jag åt en chicken nuggets meny och drack en cola.
Elin köpte en liten jordgubbs milkshake. Den såg ut som en glass som typ hade smällt . Såg inte gott ut :( .
Jag ska strax ut igen , möta Elin och kanske André. Vi får se vad vi ska göra. Kanske bara chilla ? Trore.
Känner att jag är sämst med uppdateringen speciellt på helgen , men då typ vilar man sig efter skolan ju..
Får bli bättre på det iallafall . Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske blir att bara chilla ?
Eller jag kanske hyr en film . Jaja jag får se. Kanske umgås med min mamma ?



Pusshej !( fjortis, men caaaare )


Gammal bild, som är omgjord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0