Harry Potter & Dödsrelikerna

Hej . Skulle prata om harry potter filmen och ja det ska jag göra NU !.
Den var väldigt bra och lite läskig faktiskt. Eller ja, ormen tyckte jag var läskig när han skulle äta upp människan i början utav filmen  . Ni som har sett den vet nog vad jag menar och ni som ska se den..ni kommer nog förstå.Sen så var det lite hemskt i slutet när ''Dobby'' dör :( Han var så söt men ändå så ful, haha :) Iallafall. Jag tycker ändå att filmen var väldigt bra. Och ja den går nog ändå inte att förklara. Jag tycker den var bättre än alla andra HP-filmer. Längtar tills del 2 kommer på bio. Då ska jag och alice gå på den igen . Och äta på grillspettet innan såklart ^^.

Ni som bor i alingsås tycker jag verkligen borde besöka ''grillspettet''. Den ligger precis brevid där inter sport låg förut. Ganska liten men mysig resturang. Jag brukar äta ''grill spett'' och då kan man välja mellan kyckling och kött typ. Kyckling är godast !  Men nu måste jag gå och göra mig iordning för jag ska snart till maxi och köpa hårfärg. Sen så ska Tiffany färga mitt hår. Hoppas det blir lyckat nu bara ;D

Puss och hej . Haha typ min nya ''avskedsfras'' ? ;) Aja ha en bra dag så hörs vi lite senare. Det lovar jag (L)

Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah

Hej! Jag har nu en tävling på min blogg, där du kan vinna en "bloggsvar". vet du inte vad det är/eller ifall du vill vara med i tävlingen så bör du gå in och kolla :)

Ha en bra kväll!

2010-11-30 @ 18:26:01
URL: http://linuszebrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0