svar på frågestund

Nu kommer några av frågorna som jag ska svara på :D
ddd:gillar du fotboll  , svara gärna på min blogg har inte alltid tid att gå in på ens och titta :D? Ja , det gör jag faktiskt. Det kan man inte tro. Men ja ibland är det riktigt roligt :)
anonym  : har du något djur ? Nej , men jag vill ha en kattunge eller en kanin . Det skulle vara roligt :)
Anonym : Gillar du hundar ? Ja , det gör jag . Vissa hundar är jag rädd för men , hhihi :) <3
hejpådig :Hur många gåner tittar du dig själv i spegeln på en hel dag? Och kan du skriva din email adress så man kan skicka idolbilder till dig ?
tack på förhand :)<3 Jag tittar mig ungefär  max 20 gånger om da´n . Ja den är : [email protected] .
Hoppas ni fick det svar ni ville ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0