Get to know me :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ledigheten från skolan

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick hem från mormor

Det sista du sa högt: Hahah vi har så kul morsan ;) SKOJA !

Det senaste någon sa till dig: Jag hatar dig med ( på skoj)

Vad har du druckit idag: Cider

Vad var det senaste du åt:Stekt potatis

Vad var det senaste du köpte: Kläder

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vitaktig

Vad är det för väder hos dig nu: Fuktigt och mörkt


Godaste glassmaken: Äpple/kanel eller melon. Vanilj går feting bort!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både ja och nej. Passion är en typ utav kärlek och det tror jag definitivt. Sen kärlek á la förhållanden är något som utvecklas med tiden.

Sover du tungt: När jag väl somnar så ja. Oväckbar!


Drömmer du mardrömmar: Senaste 1,5åren varje natt. Sen en vecka tillbaka är dom mest psykadeliska och vänliga.

Trivs du med ditt jobb: Va? SKOLA HALLÅ ?


Favoritklädsel: Bekväma kläder

Favoritlåt just nu: Calling all skeletons- Alkaline trio

Vad ser du om du tittar till höger: Sminkbord fyllt med smink

Vad gör dig glad just nu: Sova med den jag älskar och soljuset


Vad ska du göra härnäst: Snacka skit i telefonen för att sedan total däcka med kläderna på i sängen


Höger eller vänsterhänt: Fröken vänster

Humör just nu:Ångestfylld, övertrött och ögon blanka utav lyckotårar


Favoritgodis: Allt som är sött pga mitt sockerberoende


Kläder just nu: Hotpants och linne

Sommarplaner: Ha ännu roligare än förra sommaren!  bara umgås med folk jag älskar

.
Hur många kuddar sover du med: 9 stycken som är super fluffiga


Spelar du något instrument: Nej men jag har många strängar på min lyra hihi


Morgon eller nattmänniska: Natt! Sover aldrig innan 2 – 3 på natten och vaknar inte självmant innan 12. Allt är roligare på natten…

Vad är viktigast för dig: Bra fysisk/psyksisk hälsa och bli mer vettig och vuxen. Sen killen jag älskar såklart…


Är du kittlig: Beror på vem som kittlar mig


Snarkar du: Kan hända om jag är förkyld, låter som en riktgt sugga om så är fallet haha!

Stjärntecken:Oxe

Äckligaste insekten: Grodor, helt klart. Sen spindlar. ,

Stökigt eller välstädat: Jag älskar när det är städat sålänge någon annan gör det. Annars ser det ut som helvetet själv…


Längtar du mest efter just nu: Mr X, Louise och T.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0