ang tävling..

Jag fick dock 1 kommentar angående tävling.
Och om ni vill ha tävling så MÅSTE ni kommentera.
Annars kommer det inte bli av. Lite drygt utav mig jag vet.
Men om jag har en tävling där man ska kommentera så måste
jag kunna lita på att det är några att rösta mellan ! Så :)
Och sen så skulle jag bli jätteglad om ni ville göra lite fan bilder och
skicka till mig. Jag svarar på snabbmedelanden alltså MSN och MAIL.
Så , [email protected] . Bara till att skicka skicka skicka :D
Eller helt enkelt bara säga hej ? Ja , där kan ni också skriva frågor
eller saker ni vill jag ska ta upp i bloggen osv osv. Och så kan ni ju
skicka bilderna via snabbmeddelanden om ni vill , istället för att mejla.
Det var allt jag hade att säga för idag :)
Har ni något förslag på tävling man kan ha ?
;)
Puss puss babe´s♥
Jag bjussar på bilden !!

Kommentarer
Postat av: louise

okej , hörs sen !<3

2010-05-29 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0