whuhuhuhuhu , vi vann innebandy tuneringen och fick en pokal & jag har stress :o

Helueee bitches ! Jag kom hem kvart över 2 ungefär . Vi va ute i hjälmareds idrotthall och spelade innebandytunering och vi vann hela skiten :) Jag var dock inte med och spelade men det hade varit en underbar känsla att stå och hålla upp pokalen vi fick . Men det gjorde Robin eftersom att han var typ lagledaren eller vadfan det nu heter. Men det va kul ändå . Jag åkte dit med Alice och så kom mormor och körde hem mig . Det va härligt att slippa gå hem i detta vädret. Dom som min klass spelade mot i finalen typ började gråta när dom hörde att vi vann allt ihop . DET VA EN UNDERBAR KÄNSLA ATT VINNA. Är stressad nu och måste stressa ska ut och springa.


ni får ha det bäst
TTYL♥
my lips like sugar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0