ny design

Har fixat ny design nu , va tycks ?
har ändrat i kommentarsfältet och så.
rätt så vettigt att ta tag i min blogg nu :)
Eftersom att bloggen inte har varit så fin innan .
Men nu kommer jag börja blogga som vanligt tror jag. Men det är klart att jag kan inte blogga varje dag.
Och nu ska jag förbereda er lite .. Imorn ska jag bada med Louise klockan två så då kommer jag inte blogga.
Men jag bloggar säkert innan det annars bloggar jag imorgon kväll iallafall. Men nu står alla i mormors hall och väntar på mig så jag får skynda mig. Det blir ingen bloggning sen för jag är rätt trött så datorn blir inte påsatt.
Men nu ska jag sticka så ha det bra så länge, och kommentera eller kolla gamla inlägg medans jag inte bloggar :)
Ha det så jättebra mina söta läsare .
Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0