make up verktyg

Too Faced Kabuki Brush är en Kabuki-borste som är lätt att ha med sig i handväskan, den har ett lock och även en "kjol" man fäller upp runt borsten innan man sätter på locket. 

Den här borsten är riktigt bra! Borsten är supermjuk, den lenaste kabuki-borste jag känt på, gjord av något syntetmaterial istället för djurhår. Den ger superfint resultat och har än så länge inte fällt ett enda hår. Jag läste flera recensioner av den här borsten innan jag köpte den, som sa att den var supermjuk, bra och att det enda negativa var att den tog evigheter på sig att torka efter att ha blivit tvättad. Den är mycket tät. 

Jag hade höga förväntningar på den här borsten och blev ändå imponerad. Min favoritborste. Ofantligt len och ger supersnyggt resultat med mineralfoundation. Högsta betyg. Finns att köpa påNelly (289:-) eller eleven (310:-).
källa : makeupstuff.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr den med djurhår är bra med, från id bare minerals :)

2010-07-06 @ 12:48:01
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: sv ; matilda

ja, deet ska jag göta, tack för

att du hjälpte till, kram,! :)

2010-07-06 @ 20:50:04
URL: http://liinaeriksonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0