kvällisbloggis



Jag har fått många mail från random personer att jag är en hemsk människa. Så här kommer lite svar på tal :
Jag är faktiskt inte en hemsk människa spelar ingen roll vad ni tycker för ni som mailade mig, ni känner inte mig.
Döm inte mig innan ni lär känna mig typ ... det kommer dock aldrig hända men ni kan ju få tro det iallafall :)
Visst jag  påstår inte heller att jag är en bra människa , för det är jag inte. Men jag är ingen hemsk människa.
Jag har aldrig påstått att jag har varit en bra människa. Men absolut inte en hemsk..
Nu säger jag detta en gång för alla..
Jag säger inte att jag är en bra människa för det är jag inte, jag är långt ifrån.

nu vet ni det så sluta typ...klanka ner på andra som du inte känner okej ? :)

Men bortsett från dom så älskar jag er andra för att ni läser min blogg.

Och jag vet att ni läser den för att ni älskar att hata mej ♥

puss stalkers,

jag kan väl kalla er det ? liksom ni följer min blogg och vardag varje dag som små stalkers :D


Kiss♥



jag och min bästa vän för drygt ett år sedan , några veckor innan min blogg skapades ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0