fakta om mig typ...

Jag har fått många mejl om att jag ska skriva lite om mig själv så då får jag la göra det till mina bloggläsare hehe
Jag heter som ni kanske redan vet Matilda Josefin Louise Lidén. Jag är 12 år  fyller 13 nästa år haha såklart typ.
Jag bor i en liten förort , nej förort passar inte så vi säger  i en liten stad för så vart fallet a i en liten stad vid namn alingsås. a-sås är inte så litet så att alla känner alla men man känner ju igen nästan varenda människa om
man bor här. Älskar alingsås förövrig, jättemysig stad med typ 22 919 (2005) invånare. Ja dom ''räknade'' det och la upp på wikipedia 2005. Jag har ett syskon och det är en storasyster som jag älskar mest av allt och alla :)
Fortsättning följer...

Vill ni att jag ska skriva mer fakta om mig själv ?

create free polls | comment on this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0