dålig update no.1

Heyy , bloggen !
Jag vet att det va dålig update men eftersom jag inte bloggade igår så bloggar jag om gårdagen nu istället
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28 JANUARI TORSDAG.
Heyy, bloggen !
Jag har inte gjort så mycket idag jag kom nyss hem ifrån skolan och så .
Här är dagens outfit
mobba inte minen .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 JANUARI FREDAG
Idag har jag inte gjort så mycket jag var i skolan och var hemma klockan 4 för att Alicebebis och jag gick till mamma och skulle köpa lite mys till ikväll , hon ska sova här så då ska vi ha lite mysigt vid stora tvn och se skräckfilm . Vi kanske träffar någon mer person , man vet aldrig . Vi ska snart gå ut och ta lite kort tror jag .
Just nu spelar hon Wii fit .
Aja men här är dagens outfit
bilden är tagen utav Alice och är på skolgården
Och facelook
Bilden är på skolans tjejtoalett
Vi tog lite bilder innan vi skulle in i musiksalen här är ngra utav dem .
Obs ! ful vante på en bild.
1 bilden
Jag klämmer alice ,
jag & elin
FUL VANTE PÅ BILD . har fler men orkar inte
aja ni får ha det bäst så länge , vi hörs !


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0