R.I.P MOBIL

Ja ni läste rätt , REST IN PEACE MOBIL. Tappade min mobil i golvet så hela den gick i bitar så nu kan jag inte ladda upp mobilbilder eller videosar från mobil :/ BUHU . Nej men nu ska vi va lite seriösa här dåva . Nu har jag en asful mobil , får fråga mamma om jag kan få en mobil ist för min kamera som jag skulle fått i julklapp . Hoppas mobil isf.
Aja men så blev det nu och jag typ fick ryck för att jag va tvungen att plocka upp glasbitarna från skärmen och sånt.
Videosarna här nedanför ni ser dom när jag postat upp detta inlägget. Aa de videosarna , HANDLAR JU OM ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLV ! haha . Ska käka godis nu så ni får haré gött så hörs vi imorgon och Evelina fixade ny bakgrund och header till mig ! TACK EVE !!! <3


Aja men nu måste jag rusa ha det bäst !
sorry för dålig update !
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0