Heyy bloggen ! Jag är ledsen för ännu än DÅLIG UPDATE.
asså jag försöker liksom , men det blev såhär nu .
Sitter och lyssnar på friday i´m in love , den som är i AA.
Den är gryyyym ! Men jaja , Jag ska sticka till E & A nu .
Men kolla här , i skolan idag så jag , Elin & Emmy vi va i ett
rum i skolan och klassrummet tvärs över , där var det Eli och
någon annan i hans klass, dom va i det klassrummet . Så vi typ glodde på dom .
Haha sen stängde emmy och elin inne mig i det rummet så jag typ jagade dom hela lunchrasten.
Askul vare iaf. Men nu har jag bråttom ut , vi hörs imorrn .  Ni vet att jag älskar er sötnosar ♥
dåligt med kommentarer :o
Puss bäjbs ♥
hottie me ofc & elinbäjbbi (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0