Test, roligt när man är sjuk :)


Födelsedag: 29 April :)
Ögonfärg: Mörkbrun

Hårfärg:  naturligt:mellanbrun/chokladbrun
Högerhänt/vänsterhänt: Fröken vänster !


Favorit:
Sport : Tennis gillar jag :)

Helgdag: Söndag, vilodag (:
Årstid : Vår och Höst mest såklart.MYSIGTMYSIGT.

Har du någonsin:
Varit kär : Är just nu ..tror jag.
Blivit dissad: Aldrig på riktigt men på skoj :D
Sovit utomhus: Ah typ höhö
Sett en död människa: ah, längesen.
retat
s: ALLTID !

This or that:
Pepsi/cola: cola ..light.
Jordgubbar/blåbär: blåbär helt klart.
Tv/film: egentligen inget, men film
Gitarr/trummor:gitarr.
Adidas/nike: Nike

Senaste du:

Skrattade: varje dag
Grät: Inte så länge sen iaf.
Filmen du såg: I taket lyser stjärnorna
Drog ett skämt: ''drar'' aldrig skämt -.-
Sjöng en sång:  Hmm...för 3 minuter sen .

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0