liseberg..

HEJ ! Har varit på liseberg hela dagen. I början var det jättetråkigt för jag va hungrig och va sur. Men sedan åt vi julbord(lax osv, mums) sen gick vi till isbaren. Grapefruitjuice är bara äcklig som fan. Så då blev jag sur för jag fick ingen ny av mamma.Hon hade ju en ''kork'' över liksom. Då kunde hon gett mig den. Sen åkte jag skridskor det var faktiskt roligt.Är dock inte så jättebra på det men först åkte jag med Britta min mammas kusin och sen klarade jag av att åka själv. Haha har faktiskt inte åkt på över två år förutom idag. Ramlade typ bara en gång :) Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och bloggar. Jo förresten det var en sak jag tänkte säga. Det är att Göteborg är så jävla underbart. Fyfan om man skulle bo där ,asgött . Älskar den staden ! :) Ska klart börja där när jag börjar gymnasiet. Inte alströmmer. Man träffar bara folk från alingsås där typ och då umgås man mest med dom man har känt hela livet liksom. Inte speciellt kul. Hellre träffa nya människor liksom :).

Söt bild , jo tack jag vet ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0