Andra punkten.

Vi är fyra stycken i min familj. Jag, Mamma,Pappa och min syster. Okej då ska jag börja berätta om dom .
Pappa: Han har inre tjänst på alingsås polisen. Förut hade han ytre men han opererade knäet och sen dess har han fått inre tjänst. Jag tycker det är bättre för att han jobbar inte natt och så längre. Var väldigt orolig när jag var liten, då hade han ytre och jag va orolig att han skulle bli skjuten eller något. Pappa heter Lennart.

Mamma: Mamma jobbar på Ica Maxi alingsås. Hon är otroligt snäll. Fin också för den delen. Mamma är engelsk och svensk. Mest engelsk tror jag . Hennes kusiner bor i england , dom jag kallar för mina kusiner hihi jag har ''ärvt'' dom. Hon heter iallafall Sarah.
Syster: Heter Rebecka, är sjutton år och går andra året på gymnasiet i göteborg (hvitfeldska).Hon har praoat på
NK´s sportavdelning i 5 veckor tror jag. Dom ska praoa ända fram till tisdag nu tror jag. Sen på onsdag slutar hon över julen tror jag.Ingen aning. Hon älskar å festa haha. Älskar henne mest av allt. Har dock ingen bra relation med henne :(
Jag,Pappa och Rebecka i mallorca för ca 2 år sen,snart 3.
Min vackra moder(hihi) och jaggggg, i isbaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0