''14 dagars listan ? ''

Ni har väl alla hört talas om 30 dagars listan ? om inte så..ni kommer fatta. Jag har knepat och knåpat på en egen variant. Men 14 punkter. Och den första punkten börjar jag på ikväll :)
såhär ser den ut.
Dag 1 - Presentation av mig
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - 5 saker ni inte visste om mig
Dag 4 - I min handväska
Dag 5 - Mina drömmar
Dag 6 - Mitt rum
Dag 7 - Mina dagliga sminkprodukter
Dag 8 - Detta gör mig glad
Dag 9 - Bästa minnet från 2010
Dag 10 - 3 saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 11 - Såhär ser jag ut idag
Dag 12 - Mina rädslor
Dag 13 - Favorit klädesplagget
Dag 14- Mina intressen
Ni får ju veta mer om mig, och för dom som inte känner mig kan det ju vara roligt också att veta. Ni som har läst bloggen ett tag har ju fått reda på rätt så mycket. Men jag ska köra på detta och se hur det går. Om det går bra kanske jag gör en likadan fast om min bästa vän eller något ? Hm..eller lottning , aja vi får se. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0