tomorrow will be a freakin´nightmare

Imorgon börjar skolan igen , efter tio veckors sommarlov :(
Visst jag ser framemot att börja skolan igen men det är så fuck*ng nervöst.
Liksom 6orna kommer till högstadiet för första gången och det är lite pirrigt faktiskt.
Fast jag vet inte riktigt varför jag är så nervös men det är nog för att jag känner rätt många på östlyckan och
det är nog så att jag typ inte vill träffa på dom och massa sånt förstår ni vad jag menar när jag skriver så  ?
För annars gör jag ett videoinlägg och berättar, så kommer det förmodligen bli ändå men haha ja men men men
Idag var jag med mina små darlings och vi tog som ni såg lite oseriösa kort. haha vi är rätt så omogna egentligen
faktiskt det är faktiskt rätt lätt att förstå speciellt om man följer min blogg så märker man hur omogen jag är hihi.
Tänkte berätta lite kort om dom så ni ''lär känna dom'' lite bättre.

Elin

Elin är min bästa kompis och finns alltid om man behöver henne och om man vill prata om något.
Sen är hon väldigt tyst av sig ibland men för det mesta så är hon ungefär som jag ( jag är värre ).
Vi har alltid roligt ihop och vi är lika men ändå så jävla olika egentligen för hon är mörkblond och
har mycket ''snällare'' personlighet än vad jag har , men våran humor är rätt så lik varandra om
ni förstår vad jag menar ihih, har känt elin sen vi var 5 år ungefär för vi gick hos samma
dagmamma ibland och vi började i samma förskoleklass det var väl så våran vänskap började .
Vi har bråkat några gånger men inte så ofta faktiskt och det är tur för elin är en underbar människa.
Och jag älskar henne som en syster
elin ( bilden är klickbar )

Alice

Alice är också min bästa kompis och hon finns alltid , med henne vet man att ett föralltid finns.
Hon är aldrig tyst av sig på det sättet utan är som mig då ganska högljud(jag är värre dock).
Har känt henne från dagen då jag fyllde 6 år till idag och det är i 6 år vi har känt varann så jag
tycker att hon och jag ska fira det och jag tycker att ni ska säga grattis till oss :( hahahahahha.
Vi har roligt även om vi inte är med varann asså på msn brukar vi webba och ha videosamtal :)
Och hon har liiite snällare personlighet än mig men vi är sjukt lika i sättet oavsett vilket så att..
Alice och jag lärde känna i anastasias lekstuga, då var det jag som pratade med henne mest och
hon var lite sådär blyg nu är det faktiskt tvärtom det är jag som är blyg när jag träffa nytt folk.
När vi var 6 år så bestämde vi också att vi skulle bli systrar , hmm ? undra hur korkade vi va då.
Så ändå sen vi va 6 år har vi varit just det, systrar även om vi inte är det på riktigt så säger vi
alltid ''systeeeeer !!! '' eller så någonting liknande och vi beter oss som syskon verkligen :)
Kommer alltid att älska min bäbis oavsett om jag dör eller inte ..
Älskar dig söta syster
alice ( bilden är klickbar)

Love you guys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0