TIFFANY GÄSTBLOGGAR!!!!!

Hej gästbloggar igen hehe.. Tycker det är mycket roligare att skriva på Matildas blogg faktiskt ;)
Ja, asså.. har inget speciellt att säga till er, har bara ngra ord som jag skulle vilja dela med en person. Och Matilda! du, jag älskar dig även om jag inte säger det ofta. Jag älskar dig, du är min bästa vän, jag bor ju typ hos er haha!!:))

Ja, ibland tar känslorna överstyr, och ja.. Mycket ordnar sig när man pratar med personen. Jag VET att det gör det! Faktiskt så hände det mig idag, jag pratade med personen och då visade det sig att den inte tyckte jag va helt dum i huvudet. Men jag kan inte glömma, det tar lång tid att komma över. Jag är fortfarande arg på en person. Jag hatar att den förstörde nästan..

I cannot blame you anymore, but I can't forgive you either. I won't fight for this, you almost ruined a very important thing in my life.. And that, I won't forget. I was the one standing behind you to help you, and all I got back was broken. I guess you never cared about my feelings.
du förstörde nästan det enda i mitt liv som jag gillade.. Jag kommer inte förlåta dig. Samtidigt kommer jag inte hata dig heller.
PEACE, TIFFANY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0