nytt

ni har nog märkt att det har kommit något nytt till bloggen ?  eller ja det har inte varit här innan iallafall.
och det är bloggfråga. där kan ni fråga mig vad ni vill veta om mig så blir det som frågestunder och jag svarar
på frågorna här i bloggen , förstår ni ? och det kommer nog bli lite roligare tror jag och hoppas jag iallafall .
jaja , idag var det skola.

vi började 10 över 9 imorse, det gör vi varje måndag för på måndagar är det återläsning på morgonen hihi.
Alice sov här från igår till idag, vi la oss vid 22.00 men somnade typ 00.00 tror jag  , men vi kom upp i tid och så.
Vi gjorde toast imorse och ja inte så jätteintressant eller superduperspännande men jag skrev med det ändå .
Sen kvart i 9 mötte vi upp elin vid blå kiosken och gick till skolan . Tänkte skriva typ ett ''schema'' om hur dagen
har sett ut , eller ja skoldagen iallafall .

SO direkt på morgonen .
rast på 10 minuter .
Svenska en timma typ.
10 min rast .
NO en halvtimma.
lunch en halvtimma.
Engelska
Matte
slutade klockan 15.00
Jag har säkert glömt något men jag rättar det lite senare för nu ska jag äta.
PEACE  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0