''Ingen är bättre än dig''

Jag har aldrig haft en så bra vän som dig, du är verkligen underbar.
Varför gav gud MIG en sån underbar vän som dig ? Jag förtjänar det inte ens.
Men jag är otroligt glad över att han gjorde det iallafall för vi har alltid kul ihop du och jag.
Ingen , verkligen ingen är bättre än dig och du måste tro det jag säger nu för det är helt sant.
Med dig kan jag gråta utan att skämmas, med dig kan jag sjunga utan att skämmas för hur dåligt det låter.
Du har nästan bättre humor än mig , vi är lika men ändå så olika varandra och jag hoppas du vet att allt jag gör
gör jag bara för din skull , vi bråkar ofta men vi löser det alltid på ett eller annat sätt och jag vet faktiskt inte hur
men jag är otroligt jävla glad över att vi gör det för du är hela mitt liv om inte ännu mera det vet du ,alltid louise.
Jag skulle faktiskt tillochmed kunna offra hela mitt liv bara för din skull !

Louise Hammar du är mitt allt, vad skulle jag ta mig till utan dig bästa vän ? ♥





Kommentarer
Postat av: Louise

Hej ♥



Tack så mycket för att du lägger ut detta på din blogg

o allt, du är underbar ♥



Vi har alltid roligt ihop, det finns ingen som jag har lika kul med !



För mer än ett år sedan sa vi såhär, Tant & Tönt forever , det stämmer.

Jag hoppas vi kommer vara vänner till graven .

I love you ! ♥

2010-08-18 @ 18:56:21
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0