been outside all day long, mohaha ...

Sköja med rubriken kanske ni förstår ? Kommer inte på någon jävla idiot fan rubrik , haha skööja !
Men iallafall så har jag varit ute hela dagen idag, det är därför jag inte har bloggat så mycket idag..
Jag var med tiffany, malin och sen emma en stund vi hade dock inte världskul men kul hade vi iallafall ;)
Kom nyss hem för jag har följt tiffany hem ( hela vägen hem till henne , bara för att jag är så snäll )
Men nu ska jag gå och äta, kanske bloggar efter det , jag tror det men vi får se :)
Puss underbara läsare ♥
matilda

Kommentarer
Postat av: sara

ÅÅh vad kul att du är med och tävlar :) jag meddelar dig när vinnaren är utsedd :D kraaam

2010-08-02 @ 23:04:48
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0