''baby i like it !!''

Jag gillar inte att vara ensam , jag gillar inte att ha tyst omkring mig för då kan jag tänka.
Haha jafan det låter fucking konstigt men jag gillar inte att tänka, speciellt inte eftersom jag brukar
tänka på livet , döden och såna saker. Vet inte riktigt vaför men så är det iallafall ..
När jag är med folk och det är ljud runtomkring mig så behöver jag inte tänka så mycket.
Inte på tråkiga saker iallafall , jag tänker ju liksom mer på hur roligt vi har när vi är med varann .
Så är det aldrig om jag är ensam , det är nog därför jag är ganska ''deppig'' när jag är hemma ensam typ.
Lite tragiskt & tråkigt men thats life anyways :/

Jag trodde aldrig att jag skulle få känna denna lycka någonsin igen , men jag hittade dig och det är det
bästa i hela mitt fuc*ing liv som har hänt . Den kvällen var underbar och vi blev bättre kompisar liksom
I love you , now then and forever .

Jag älskar dig och vill ha tillbaka dig, tänker alltid på vår tid tillsammans men samtidigt så
vet jag att det aldrig verkligen  aldrig kommer kunna bli så igen .



Tråkigt inlägg, whatever kommer roligare sen n'är jag är på bra humör.

Ciao .


I never thought luck could find me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0