things you can´t control

Ögon röda utav lycka, en tom mage fylld med lust med ett par läppar fuktiga utav åtrå som spelar pjäserna i ett parti shack där bonden skriker efter drottningens tillåtelse att tala. Mannen är familjens huvud men kvinnan är nacken och nu sliter vi hängslen åt alla olika håll. Lämna mig inte och gökmamman putter ungen ut ur det restbyggda boet som faller handlöst ner i skatans trygga sköte 3 grenar under, för att vaggas in i en absurd atmosfär utav förnekelse. Han är inte min men jag smeker hans kind som om klockor aldrig kommer att ringa igen. Varför denna självdestruktivitetfrågar de tidiga skolårens klassförestånare som plågade själen om jante och hans lagar, smeker grusplanen där vi spelade boll med min kropp och när ska det ske, hur ska det sluta? Saltet utan jod är slut i kvarnen, kramar och vrider fastän tomheten är närvarande. Spärrar upp ögonen och avger ett förvånat ljud när det  inga täckande salt flingor ner singlar ner och försämrar synen utav facitet till matteprovet vi en gång önskat att vi haft. Flickan i mig är klar nu, men är du frågar jag mannen ifråga fast hans blick möter aldrig min. Saltkvarnen slängs på köksbordet som välter ett glas på fot och rosén rinner ut överallt precis som blodet från det brustna hjärtat . Röda och kladdiga fingeravtryck på fotspåren du lämnade från när du gick imorse hem imorse innan jag hade vaknat.

Skit också nu är allt förstört…

förlåt för kass update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0