justin bieber - baby feat ludacris äger fett ! i love den sången på allvar. det är min marijuana

Hej , förlååååååååt för dålig uppdatering . Men jag har helt enkelt inte haft tid .
Är hemma hos min mormor nu , men mina engelska kusiner . så det är därför.Nu vet ni det .
Sitter här i hennes kök helt ensam , im mr lonely. haha , iaf jag har inte gjort så mkt nu i veckan.
Jag har påsklov . Har firat påsk med släkten , väldigt trevligt må jag säga. Skulle kanske sovit över
hos min sötaste. Men dock så blev inte det av. Hennes cykel cpade och mina kusiner åker hem imorn.
Ska iallafall kanske träffa Louise på tisdag. Hoppas iallafall det går :) Men aa . Jag ska lägga upp videosarna
jag och min kusin gjorde förut idag . Det är värstaaaa roligt. Haha ni kommer garva ihjäl er. Dock hittar jag
inte usb-kabeln till kameran just nu :/ Men dt kanske blir imorn eller ngt.. Aja, jag lovar att blogga mera .
Men ibland hinner jag faktiskt inte. Som nu i veckan iallafall. Höhö . Jag ska fixa min blogg finare. JAG SVÄR.
Måste sticka nu , så vi hörs & i love you !

Berightback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0