Something that i have to say out loud..

Tiffany Johansen..

Jag vet i stort sätt hur du mår. Och detta har aldrig hänt mig så jag vet inte hur det känns.
Men en sak är säker, jag lider verkligen med dig. Jag träffar dig varje dag.Och jag ser igenom det fejkade leéndet. Men det gör ingenting. För jag vill ju bara hjälpa dig.Du får gråta inför mig,du får skrika inför mig och du får prata om det inför mig. Jag finns verkligen för dig.
Vi har känt varandra i åtta år. ÅTTA ÅR? Vart har dom åren tagit vägen?
Du är min allra bästa vän. Oavsett hur mycket vi än bråkar,hur mycket jag än säger till dig.
För det jag menar är att det var inte alls längesen jag sa till dig att jag inte orkade din attityd,men jag var arg.Och du vet att,jag accepterar dig precis som du är.Det är ditt humör som gör dig till dig.
Din korta stubin,haha gud.Jag älskar den faktiskt. Du är unik,du är guds gåva till mig.
Och du vet hur mycket jag älskar dig. Vi säger det inte ofta till varandra men det händer faktiskt.
Och även om vi inte säger det så vet vi det iallafall.
För efter 8 år..så ja då känner man verkligen varandra.
Jag kommer ihåg när vi bråkade,vi blev inte vänner förräns 3 månader efter.
Tänk hur mycket som gick förlorat på dom månaderna.
Jag vill aldrig mer ha ett sådant bråk med dig.Aldrig mer.
Du är en väldigt bra lyssnare om man vill prata. Det har hänt mycket runtomkring dig. Och jag finns alltid,verkligen alltid.
Oavsett om klockan är 5 mitt i natten,vill du att jag ska komma så är det klart som fan att jag kommer?
Allting för dig, nu kanske du tänker
''Detta är bara ord,hon skulle aldrig komma och hon bara skriver såhär blablabla''..
Men sanningen är att dessa orden kommer rakt från mitt hjärta.
Dom gör verkligen det,svårt att förstå för vissa okej fine.Erat problem.
Men tiffany är min bästa vän och hon är min storasyster .
Jag tänker aldrig på att det faktiskt är 1 år emellan oss.
Men det är det. Och det känns verkligen sjukt.
Vi förstår varandra så bra.
Och jag är glad för att jag fått en sån fin vän.
Jag är glad för att jag har fått den turen att jag träffade just dig.
Du är speciell..
och ..jag ska ta hand om dig,jag ska hjälpa dig så gott det går.
Men framför allt så ska jag bara finnas där,finnas till hands för dig.
Som en äkta vän ska..♥


tiffany johansen jag älskar dig ,då nu och i all evighet.
glöm aldrig orden..vi två hand i hand livet ut.



för alltid vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Allt bra med dej? :)

2011-03-20 @ 16:32:22
Postat av: Emelie

Hejsan !

Jag har nu en liten tävling på bloggen !

Tävlingen går ut på att du ska mejla/kommentera svaren

På alla frågorna i mitt inlägg som heter HÄSTHJÄLPEN.

Vinner gör den som kommer med de bästa förslagen.

Vinnaren får välja mellan en header eller en redigerad bild !

ALLA som deltar vinner en länkning till sin blogg och bdb

och även andra sidor, skriv med de ni vill att jag ska länka.

Tack på förhand för ditt deltagande <3

http://theprancingpony.blogg.se/?tmp=22143100

2011-03-22 @ 14:53:51
URL: http://theprancingpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0