Vi har fått ett liv som vi ska leva fullt ut.
Ta vara på det du har innan allting tar slut.
Efter ett ögonblick kan det du älskar vara borta.
Nu för tiden så  sker det dödsfall alldeles för ofta .
Jag börjar bli rädd över hur livet ser ut idag.
Nu för tiden så är det bara minnen som finns kvar.
Håll hårt i dina nära innan det är försent,för att..
dagen kommer,dagen då du får prata med en gravsten.
Jag vet hur det känns att älska och att sakna.
När man ber på allt att ängeln ska komma tillbaka.
Livet är orättvisst och alldeles för kort.
Men våra änglar finns här,även om dom är långt bort.
Jag tror att dom ser oss och jag tror att dom hör oss.
Det känns som att dom stöttar oss i alla valen som vi gör.
Tänk ändå..hur många som har lämnat världen för tidigt.
Tänk hur många utav deras anhöriga som har lidit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0