2011

Första inlägget år 2011. Detta känns som att det kommer bli ett otroligt (ursäkta)jävla grymt år.Sena Sommarkvällar med folk jag tycker om. Kommer antagligen bli bästa året någonsin.Man får göra det bästa utav situationen. Man lever bara en gång liksom :). Idag skulle jag vara med Tiffany och Emilia,men så blev det inte.Åkte istället hem till min mormor för att äta lite god mat och umgås med dom. För helt plötsligt kan dom ju försvinna. Vi gjorde väl egentligen inte så mycket. Åt mat , spelade lite kort och sen så åt vi(jag) kakor som min gammelmormor hade bakat. Sen skulle mamma och jag gå hem klockan kvart i elva. Väldigt härligt att vara hemma såpass tidigt ändå. Ska strax lägga upp ett till inlägg. Året får ju börja med att jag ska uppdatera massa mer. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0