Vaknade nyss ungefär så ja...

Vaknade nyss ungefär så jag bloggar nu .

Discot var la okej igår.Hände lite saker med en kompis som påverkade mig också .
Sen efter några timmar fick jag världens huvudvärk och började må illa , men innan det så var allt frid och fröjd^^

Jag gick typ halv 10 . En halvtimma innan det slutade men jag ångrar inte det . Sen gick jag och la mig med en gång.
Och idag kom mina skolfoton , kan ta kort på dom senare för min kamera fungerar inte just nu tyvärr.
Men jag får gå och göra mig iordning , känner mig lite ofräsch . Orkade inte tvätta bort sminket igår.
Jag gör det nu istället såklart ^^ . Men ni får ha det så bra och så uppdaterar jag när jag hinner.
Pussar o Kramar ♥

bilder från innan discot. Dock så har Elin redigerat alla men .



Lägger upp dom så länge. Kommer fler sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0