Tiffany gästbloggar.

Hej.
Har blivit riktigt trött på att blogga på min blogg, så jag bloggar här igen. Jag ska så småningom börja uppdatera på min blogg.
Igår var vi på Åsengården med skolan, ute i skogen typ. Vi sov i vindskydd. Det var jag,Johanna,Karl,Alexander,Emanuel och Lucas som sov i ett vindskydd. På dagen var vi ute och gjorde ''uppdrag''. Det gick ut på att vi typ skulle hitta olika ögon på massa vindskydd, och där på stod det siffror sen fick man en kod och bla bla bla.. Jobbigt var det iaf. Fast våran grupp var trevlig =)
Sen var det pusskalas i vårat vindskydd. Asså ärligt talat, alla pussa alla.. Jag har så jävla dåligt samvete så det är inte sant.. Har ju en pojkvän. Men jag tror inte att jag har det längre.. Asså Matilda, jag behöver verkligen prata med dig, smsa mig när du ser det här.. Shit jag har gjort bort mig rejält alltså. Fast bortsett från det var Åsengården roligt.

Fan jag kan inte blogga mer, tårarna rinner nu.. Det var inte bara pusskalas, alltså.. Matilda bara smsa mig måste träffa dig snart.

Vi alla gör misstag och sedan lär vi oss av dom..
Puss o kram Tiffany.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0