Min dag igår.

Hej på er ! Nu ska jag berätta om vad som hände igår ..

Jag var i skolan som vanligt ju vi slutade klockan tre. Sen vid sex skulle jag och Elin jogga.
Det gick förvånansvärt bra faktiskt. För mig gick det bättre än förra gången och vi springer i vår egna takt.

Jag gick och la mig ganska tidigt igår faktiskt ..redan klockan 22.00 för mig är det tidigt iallafall .
Sen var jag hemma runt sju tiden tror jag ? Jag orkade inte sätta mig vid datan utan hoppade direkt in i duschen.
Man blir ju rätt så varm/svettig av att springa 2 km i hjortgården med alla backar och sådär . Sen var jag klar vid
20.00 nånting sånt tror jag.



Idag var jag i skolan , kom hem för en liten stund sedan 1 timma sen ungefär.
Vi hade engelska som sista lektionen och det var rätt okej faktiskt.
Sitter just nu och kollar på ''deleted scenes'' från new moon . Helt gött.
Men nu ska jag dra..

Ha det gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0