Tiffany

Vi har känt varann i sju år nu minst. Och jag har alltid funnits vid din sida. Trots alla svek , misstag , tårar & skratt.
Så har jag alltid funnits hos dig som en extra hand, en hjälpande hand men framförallt som en bra vän.Detsamma gäller dig. Jag har alltid älskat dig från djupet av mitt hjärta. Och precis som du skrev i din blogg så .. när alla andra lämnade dig, när alla andra svek dig så stod jag ändå kvar vid din sida. För du behövde en bra vän , du behövde stöd. Och när du behövde mig, jag fanns alltid. Oavsett vad klockan var. Och det är exakt samma sak som gäller nu oxå . Sist vi bråkade gick det TRE J*VLA MÅNADER som vi inte pratade/var med varann på.Nu såhär i efterhand inser jag hur mycket vi förlorat på alla dessa meningslösa bråk och tjafs.  Men nu är vi på väg till samma spår igen.
Vi är nästan lika tighta som förut. Och du anar inte hur mycket det betyder för mig.För att du är en så extremt otroligt bra person. Du är dig själv och det är det viktiga. Jag har inget mer att skriva.Du har redan skrivit allt jag känner.Du känner mig så sjukt bra så du vet vad jag tycker och hur jag tänker.Det är jävligt sjukt egentligen .

Men sist av allt vill jag säga att jag verkligen älskar dig. Vi säger aldrig det till varann . Men de orden behövs inte.
För du vet lika väl som jag att jag verkligen verkligen älskar dig mest på hela jorden.

Tiffany och jag, i början av vår vänskap ungefär :D



Tiffany och jag nu :D

COMPLETE RETARDS !
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0