Jag har varit sämst med uppdatering jag vet.

Hej . FÖRLÅT !
he
Idag har jag varit med Louise, det va jätteroligt ! :)
Har inte träffat henne på minst ett halvår ! Shit asså.
Hon är iallafall min bästa vän och jag älskar henne över allt annat.
Till Louise :
Vi har känt varann i ett och ett halvt år nu. Ganska kort tid faktiskt .
Det känns som att vi har känt varann hela livet typ , eller ja nästan .
Du är sjukt underbar och lyssnar alltid när jag har problem grym äru !
Du är ett år äldre än mig ja, men ibland känns det som att du är 12 eller jag 13 :)
Alltså att vi är lika gamla . Jag har aldrig haft en så bra vän som dig och du har förändrat mitt liv.
Grymt mycket, och det är självklart att du har förändrat det till det bättre. Vi är som två pusselbitar som hör ihop.
Men en mening som betyder mer än allt annat, och då menar jag verkligen allra mest. Finns inget starkare mening.

Jag ÄLSKAR Dig  ,Från månen och tillbaka.

Då nu och föralltid. 
Bästanvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0