Hos tiffany

hej ! har haft en grym dag som ni ska få höra om nu .


Var med Tiffany , hon sov hos mig till idag. Vi var la klara runt 20 över 12 typ ?
Då skulle vi ut och möta Emma iallafall . Vi gick till stan och Tiffany köpte en Frapino.
Sen satte vi oss vid DeliDeli och sa hej till alla som gick förbi ( sämst humor yes.)
Sen var vi vid sagabio lite och dampade . Sa till alla att dom tappade en penna ;)Roligt Roligt.
Sen tog vi massa kort. Dom får ni se typ imorgon eller något, Är inte hemma nu, Är hos Tiffanys mormor.
Vi har kul. Sitter vid varsin dator och lyssnar på sjukt bra musik. Hennes musikstil är grymt bra. JAG LOVAR.
Jag ska snart hem och äta tror jag. Imorgon är det skola. Känns grymt bra på nåt sätt. Gillar skolan :$


Ni kommer få finfina bilder sen . Imorgon eller något,
Vill sova tidigt idag

Men men nu ská jag gå..

Ni får ursäkta min dåliga update.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0