''a me without you is like the ocean without water''

Imorgon åker du . Till Cypern och är borta i 8 dagar.
Hur fan ska jag klara mig ? En matilda utan louise är som havet utan vatten.
Det är så självklart att det ska vara du och jag. Tant&tönt Matilda&Louise.
Trots alla tårar, svek och misstag kommer det alltid vara vi . Vi är ändå bästisar liksom.
Det har varit vi i ett och ett halvt år nu, det är en kort tid . Känns som att det allltid har varit ''Vi''.

Du är min livsglädje, skälet för mig att fortsätta kämpa.
Dig kan jag säga allting till , för du håller alltid tyst om det :)
Och du håller alltid vad du lovar, och det betyder mest för mig.
Våran vänskap har varit lite hit&dit. Men nu är det äntligen löst.

Du är halva mitt hjärta.
Utan dig skulle jag redan vara död.

Varenda bild, symboliserar våran vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0