Hej på er.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om och funderar på en bloggpaus.
Idag vaknade jag senare än vanligt . 11.30 vaknade jag och ja det är rätt tidigt men jag brukar vakna typ 8.20 ^^
Inte så intressant jag vet. Idag ska jag hem till min mormor och äta tacos. Det ska bli roligt för jag älskar att träffa min kära lilla mormor. Haha nej men jag har en väldigt bra relation med min mormor och det är ju tur det ;),

Just nu sitter jag och kollar på ''Teen Mom'' på MTV. Det är faktiskt riktigt ''intressant'' att se hur dom hanterar situationerna som dom hamnar i. Haha okej det där lät helt konstigt men jag orkar inte bry mig :) Nu ska jag gå och äta och sedan ska jag borsta tänderna och så kanske jag träffar någon innan jag ska iväg. Orkar inte lägga upp någon bild idag. Ha det bra ! :D
/ Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0