sjuk och julmusik kan det bli bättre?

Hej ! idag är jag sjuk :( Men jag sitter och lyssnar på julmusik ,helt underbart och det är bara 9 dagar kvar till julafton . Oh my faaking god. hihi ;)

Skulle bara uppdatera hur min vecka har varit. trots att det bara är onsdag.

Måndag: Måndag var bra. På kvällen åkte jag hem till mormor och sa hejdå till Pia & Britta och var med Louise ,älskar henne. Saknar dom ♥

Tisdag:
Igår var jag sjuk. Så jag åkte inte hem till mormor. Men mamma gick iallafall. Kanske åker dit idag får se hur jag mår . Tror dock inte jag åker dit . Och Pia & Britta åkte . ♥

Onsdag: Idag är jag också sjuk. Tråkigt att vara sjuk.Vill ju vara frisk på fredag iallafall. Då ska tiffany förmodligen sova här. Det blir nice isåfall :) Saknar henne något otroligt.

Det var allt. Kommer strax ett inlägg till . Ha det , pussss♥

vackra jeflar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0