oh my god. fan jobbigt.

Hej , tänkte bara påminna er om detta inlägget där ni får rösta.

Idag har jag och Alice städat mitt rum. Eller ja nästan hela. Sen kom hennes mamma och då satte jag mig här hoho :). Jag ska gå ner och slänga massa påsar med skräp i som jag samlat på mig genom åren. Fatta va mycket skräp det blir. Så jag tipsar er att ta en storstädning i ditt rum och du kanske får hälfen så mycket saker kvar.Haha gudars va jobbigt det va iallafall..ska nog fortsätta imorgon, om jag inte blir klar ikväll såklart.Kanske städar hallen här uppe också ? Vem vet :). Tänkte bara uppdatera mig lite grann innan jag börjar igen. Vi hörs :)

Puss ♥



jaa, lite bilder . Nej men vi tog några driv bilder för ett tag sen . Ta inte ''emobilden'' på allvar. Vi är barn och barnslar oss liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0