Never really cared until i met you.

Hej !..igen .

Igår var jag hos Moa. Hon hade typ fest. Det var jag , Tiffy, M,E , F och E som kom . Typ oss hade hon bjudit tror ja. Vi lekte kurragömma( Haha töntigt vi vet vi vet ) och typ satt i soffan och va inne på Moas rum och körde sanning& konka. Sen så var det en som blev sur osv.Men jag säger inte vem eller berättar någonting om det för jag tror inte att personen/personerna vill att jag ska det. Och om dom vill det så får dom säga det, ska inte ta förgivet att dom vill . Men hur som helst så gick jag därifrån vid 22.30 eller någonting sånt. Samtidigt som F åkte  . Jag gick hem till mormor och skulle egentligen sovit hos mormor men jag orkade inte. Kände för att komma hem helt enkelt bara och ja det var skönt att sova i sin egen säng.


När vi kom hem så hade min syster ( 17 år ) fem kompisar hemma och hade väldigt väldigt hög musik på . Vi bor ju i typ radhuslägenhet eller vad man ska kalla det så dom störde nog grannarna en aning haha. Men iallafall . . en av hennes kompisar däckade i hennes säng för han var trött och då gick min pappa upp och väckte honom -.- så jävla onödigt liksom varför ska man göra det ? Han har också varit sjutton år och hade fest . Okej en gång hade han det och då bodde han, farmor, farfar och hans bröder i hus. Hade dom bott i lägenhet hade han inte brytt sig om han störde grannarna. Men han tänkte ju inte på det utan han blev istället jävligt förbannad på min syster osv osv. Tycker sjukt synd om henne :( . Klockan var visserligen 00.30 (?) när vi kom hem men för det får han inte börja skrika osv på min syster. Han skämde ut henne som fan . Iallafall så är min systers kompisar jättegulliga och så . Är verkligen glad att hon har fått så bra kompisar. hihi lät kanske som en morsa nu ? men care :) haha.


Nu har jag skrivit lite för långt. Det kommer ett inlägg om typ två minuter eller något. Måste berätta om vad som händer i helgen osv. Kommer förklara mycket tydligare i det inlägget.

Puss&Hej ( fjortis(?) men care !!



Jag för typ ett år sen (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0