Mjo..sjukt underbart å vara sjuk duvet.

Tjabba ! Fryser fan ihjäl. Måste härifrån ..och det är fort klarar inte av denna kylan :'(
Ligger och tittar på något random tv-program. Är ju sjuk så jag har inte så mycket att berätta. Skulle ju egentligen ha kommit till skolan idag. Jag ville det ! Men nej , så blev det inte. Jag måste vara frisk imorgon annars dör jag. Seriöst. Vi har musik imorgon och jag vill gå på det. Och så ska jag vara med tiffany om jag är frisk.Hoppaaaaas att jag är det, fyfan annars. Jag kommer självklart ha all tid i världen att blogga idag.Men frågan är ju om jag orkar. Ska be pappa om varm saft. Det ska ju vara bra för halsen. Om inte så är det iallafall väldigt mumsigt, speciellt nu när det är snö och kallt osv :) Kommer ni ihåg min stardollblogg ? Jag har ju pratat om den i bloggen för ett tag sen. Och haha nu har jag börjat med Stardoll igen. Så jävla tråkigt egentligen. Men eftersom att jag älskar typ att klä/sminka folk & dockor på internet så passar det mig rätt så bra. Haha herregud, det är så töntigt. Men roligt.
Nej nu har jag babblat på för mycket om massa onödig skit. Ha det bra Puss .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0