Imorgon då j*vlaaar !!

Hej ! åh imorgon får vi jullov. Så underbart. Idag börjar vi 9.00 istället för 8.10

Idag i skolan kommer vi inte ha några riktiga lektioner , vi ska bara städa och sen dansa ringdans och volleyboll(?) turnering.Tror jag. Aja hur som helst kommer det bli en otroligt chill dag. Sen vi slutar klockan 14.00 tror jag. Då ska jag och Louise gå ut och köpa julklappar . Kanske köper något fint till mig om det blir pengar över. Haha(: Justeja ! Jag har färgat håret, vilken färg det är får ni väl se imorgon tror jag,eller senare ikväll . Skitsnyggt blev det faktiskt.
Sitter vid mammas dator och har därför väldigt många gamla bilder som ni kan få se senare. Ha det nu måste jag dra. Pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0